Najčešća pitanja
Poštovani kupci,
ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na webshop@draslar.rs.
1. Da li moram da se registrujem kao vaš kupac da bih poručio knjige?
Da biste postali naš kupac ne morate biti registrovan korisnik. Naš program će Vas automatski registrovati prilikom prve kupovine.
2. Naručujem kao fizičko lice i imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?
Neophodno je da popunite sva polja osim polja Komentar. Polja Firma i PIB jednostavno preskočite. U polje Komentar možete upisati bilo kakvo pitanje, sugestiju ili drugo u vezi naručenih knjiga. Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke, onda treba da za način plaćanja odaberete plaćanje opštom uplatnicom, unesete podatake iz mejla koji smo Vam poslali u Vaš sistem i izvršite plaćanje. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način plaćanja uplatnicom, odštampate ili prepišete podatke koje ste dobili od nas, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.
3. Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim preko računa firme?
Ako naručujete robu kao pravno lice, neophodno je da popunite sva polja, uključujući i polja Firma i PIB, osim polja Komentar. Ovo polje nije obavezno popuniti i u njega možete upisati bilo kakvo pitanje ili komentar u vezi naručenih knjiga, ako ga imate. Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju Virmanski (za pravna lica), popunite nalog za plaćanje na osnovu podataka iz mejla koji smo Vam poslali i izvršite prenos sredstava.
4. Da li mogu da platim knjige u web shopu platnim / kreditnim karticama i kojim?
Plaćanje platnim karticama trenutno nije moguće. Planiramo da uskoro uvedemo i ovu funkcionalnost.
5. Kad sam naručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (dostave). Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označena su zvezdicom *), naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.
6. Greškom sam naručio knjigu. Da li mogu da otkažem narudžbinu?
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 60 minuta nakon poslate narudžbine pošaljete e-mail na adresu webshop@draslar.rs u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu i ukoliko ste porudžbinu platili, moguće je izvršiti povraćaj novca u roku od 24h od trenutka prijema. Detalje možete pogledati na sledećem linku.
7. Kako da znam da sam sigurno obavio naručivanje??
Kada kliknete na dugme Pošaljite narudžbenicu, na ekranu će Vam se pojaviti poruka Hvala na kupovini. Očekujte naš poziv ili email i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda narudžbine sa svim knjigama koje ste naručili i njihovom cenom.
8. Da li mogu online da naručim knjigu, a da je negde lično preuzmem?
Naručene knjige možete preuzeti u našem poslovnom prostoru. Pogledajte opciju Gde kupiti u donjem delu našeg sajta.
9. Da li je poštarina uključena u cenu?
Poštarina nije uključena u cenu. Za sve narudžbine primenjuju se cene angažovanih kurirskih službi prema težini poručene robe.
10. Da li je moguća isporuka van srbije?
Za sada ne postoji mogućnost isporuke knjiga van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.
11. Koliko dugo važi moja rezervacija?
Knjige koje poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, narudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, knjige koje čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.
12. Šta se dešava ako knjiga koju dobijem bude oštećena? da li je mogu zameniti i na koji način?
Potrebno je da u roku od 24h prijavite reklamaciju na broj telefona +(381) 63 86-99-996, ili na webshop@draslar.rs. Kolege će Vas uputiti u detalje procedure i način regulisanja nastale situacije. Detalje možete pogledati na sledećem linku.