na vrh

Garancije i reklamacije

Poštovani kupci, roba iz našeg prodajnog asortimana ne podleže garanciji.

Procedura reklamacija

Reklamaciju robe kupac prijavljuje isključivo:
 - pozivanjem brojeva telefona: +(381) 11 27-59-808, +(381) 11 27-59-075
 - slanjem e-mail-a na mail: webshop@draslar.rs.

Po izjavljenoj reklamaciji pisanim ili elektronskim putem kupac će biti informisan o evidencionom broju reklamacije i na taj način se potvrđuje prijem iste. U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

Ukoliko reklamacija nije prihvaćena kupac snosi troškove slanja robe.

Odustanak od kupovine

Zakon dozvoljava online kupcima mogućnost da u roku od 14 dana prijave odustanak od kupovine na daljinu za fizička lica koja su robu obezbedila radi namirenja individualnih potreba. Detalje možete pogledati na navedenom linku.

Reklamacija na fizičko oštećenje

Prilikom isporuke, a pre potpisivanja primopredajnog dokumenta, možete pregledati robu i da sva eventualno uočena oštećenja unesete u zapisnik koji Vam je vozač dostavio i da se ODMAH, a najkasnije U ROKU OD 24H obratite službi reklamacija Draslar d.o.o. na brojeve telefona +(381) 11 27-59-808, +(381) 11 27-59-075, ili na mejl adresu webshop@draslar.rs.